Het seizoen is begonnen

21 april 2014 - Peschiera del Garda, Italië

Dinsdag 15 april begon ons seizoen met gasten. We waren helaas nog niet helemaal klaar met de montage dus we moesten onze taken combineren, gelukkig lukt dat met dit team prima! Ook hadden we de avond ervoor een fotoshoot gehad voor het nieuwe hostel 'meet' in peschiera. Leuke eigenaar die een blondine zocht voor op de foto's (lees: Fanny) en hij wilde dat Wouter en ik ook mee kwamen. Doordat er nu gasten in de mobile homes zitten komen we in een ander ritme: opstaan, receptie uurtje, schoonmaken, lunch, schoonmaken/inchecken (op dinsdag, donderdag en zaterdag), receptie uurtje, gasten ronde, dinner en genieten van de avond. De week is daarom ook heel snel voorbij gegaan en voor ik het wist was het weer mijn vrije dag. Fanny en ik hadden al een poging gedaan om met de trein naar Verona te gaan alleen is die mislukt omdat de (goedkope) treinen hier niet regelmatig rijden. Vandaag wilde we dan eindelijk naar Verona gaan en weer zouden we 2 uur moeten wachten totdat de trein daadwerkelijk zou vertrekken.. we hebben er wel geluk mee :). Uiteindelijk besloten om de trein naar Brescia te gaan. Heerlijke lunch gehad in hotel Victoria, zeker aan te raden, en daarna wat rondgelopen door het centrum. Helaas waren er geen winkels open vanwege Pasen.. wel hebben we gezien waar de leuke winkels zitten dus volgende keer hoeven we niet lang te zoeken. Vannacht ook de eerste nacht in de tent gehad, die gelukkig niet zo koud was. Het is wel raar om 5 minuten te moeten lopen voordat er een toilet gebouw is, nog even wennen dus. Morgen de eerste 'grote' check out, heb er nu al zin in!

1. Martha:
    21 april 2014
    Wat leuk om je verhalen te lezen. Fijn dat je het goed naar je zin hebt. Heel veel succes en uiteraard ook heel veel plezier!
  2. Anneloes:
    22 april 2014
    Hoi Juanita!

We hebben je kaart ontvangen! Hij is de hele afdeling rond gegaan ;) Alleen een kleine note, we geloven de Ice-tea niet (dat zijn de woorden van Jan ;)) Heel veel plezier nog daar, het klinkt in ieder geval alsof je vakantie hebt! ;)

Groetjes!
  3. Ton:
    22 april 2014
    hallo Juanita, we moeten van de week nog een paar dagen buffelen,we hebben een paar bbq partijen en diverse grote broodjes bestellingen .Ik ga morgen nog even 400 kilo worst maken ,alles is bijna opgegaan met de paas . het was super druk. we hadden wel druk verwacht,maar niet zodruk.zaterdag ochtend gaan we om 4 uur rijden en hopen om 1600 uur daar te zijn .zet het bier maar goed koud. en ik wil graag een pizza met salami ,spek,ham.uien ,mozzarella en orginele Italiaanse kruiden AUB. tot zaterdag mvrgr Marian en Ton en Danouscha.
  4. Marjolein:
    23 april 2014
    Heee Jua, je zit ook lekker in het opstart seizoen met voorbereidingen voor de meivakantie! Leuk om je verhaaltjes te lezen, wel lastig om er tijd voor te vinden. Tot snel! X
  5. Antien:
    28 april 2014
    Leuk hoor om zo te lezen waar je terecht bent gekomen. Heel anders natuurlijk!!! En lekker weer zeker. Veel succes en probeer ook nog iets van het land te zien!!!

groetjes