Nederlandse drukte

7 mei 2014 - Peschiera del Garda, Italië

Wat een drukte in de mei vakantie.. We merken wel goed welk land wanneer vakantie heeft, vorige week waren dat dus de Nederlanders en Polen. Elke dag in de weer om de geisers weer aan te krijgen die uit zijn gegaan door de gigantische regenval.

Verder hebben Fanny en ik die week onze indoor spa geopend, voor 5 euro kan u genieten van een modderbad, indoor swimming pool en een scrub behandeling! Gelukkig hebben we deze week alleen maar zon en is de spa gesloten ;).

Deze week zit weer vol leuke activiteiten (nu de meeste gasten weg zijn hebben we meer vrije tijd). Vandaag is Wouter jarig en dat hebben we gisteravond goed gevierd met een heleboel medewerkers van Bella Italia. Vanavond gaan we barbecuen met eurocamp & andere genodigden, en donderdag hebben we een etentje van een restaurant aan het water. Genieten dus!

1. Carola:
    7 mei 2014
    Klinkt goed Juanita, vooral die indoor spa ;) Ben blij voor jullie dat 'ie weer gesloten is. Ik ben over 2 weken bij je in de buurt, als ik tijd heb kom ik langs. Als er nog iets van NL naar jou moet, laat maar weten. ik kom met de auto, dus genoeg ruimte. Ciao!
  2. Oma de Lange.:
    19 mei 2014
    Lieve Juanita. Het is hier nu ook ruim 20 graden.Heerlijk hoor , maar morgen hebben ze het alweer over een onweersbui.Nou we wachten het maar af. Wat hebben ze het leuk gehad he,met de vakantie! Jammer dat het weer niet zo mooi was.Maar ze hadden het toch heel gezellig gevonden,zo met z"n allen samen.Nou hier is alles nog prima hoor .Ik ben blij dat jij het werk ook leuk vind. Heel veel groetjes liefs xxxOma Tot ziens hoor!!!