Bijna weg!

1 april 2014 - Wieringerwerf, Nederland

Kleine update,

De laatste dag in Nederland.. Afgelopen donderdag en vrijdag een hele leerzame en ontzettend gezellige training gehad, verder nu ook (bijna) klaar om te gaan.

Morgen om 14:55 vertrek ik richting het zonnige Italië! Nooit gedacht dat het mogelijk was om een half jaar in 30 kg te stoppen.. Ik ben blij dat ze op de camping in ieder geval genoeg wasmachines hebben :).

Tot de volgende update, dan vanuit Camping Bella Italia, Peschiera del Garda!

1. Anneloes:
    1 april 2014
    Heeeel veel plezier! Geniet er van :) Maar dat komt vast goed!
  2. Gerda:
    1 april 2014
    Lieve Juanita,toen ik je nu bijna 12 jaar geleden leerde kennen, was je een bescheiden meisje, rustig en op jezelf.En nu ben je een zelfstandige vrouw van de wereld.Lieve Juanita heel veel plezier in Italië ik weet zeker dat het een heel mooi half jaar voor je word geniet ervan.je bent een kanjer.
    Veel liefs
  3. Marian:
    3 april 2014
    Gisteren op naar Airport Eindhoven, uitzwaaien, we hebben het opstijgen op de film:). Een dubbel gevoel, ontzettend TROTS en een beetje emotioneel, daarna naar Valkenburg gereden even op een terrasje gezeten in de zon. Vlaai, Tapas, Pizza en een uiensoep voor oma! Oftewel we hebben de emoties weggegeten. Een hele mooie tijd toegewenst. Geniet er van! Liefs oma, pap en mam.