Fijne vakantie! Jullie ook!

2 juli 2014 - Peschiera del Garda, Italië

Euhm... en dan maar uitleggen aan de gasten dat we hier niet zijn om vakantie te vieren maar om er voor te zorgen dat hun een goede vakantie hebben. Daar ben ik dan ook de afgelopen maand mee bezig geweest!

Het blijven dezelfde stappen. Je checkt gasten in, beantwoord hun vragen, maakt (of laat maken door onze skilled maintenance man) de dingen die kapot gaan tijdens de vakantie, checkt de gasten weer uit en maakt de accommodatie schoon. Vooral het maken van dingen is voor mij een uitdaging omdat ik zo a-technisch ben als wat.. maar tegenwoordig kan ik al de onderkant van een wasbak uit elkaar halen en weer in elkaar steken, een douchekop vervangen en douchecabine deuren weer terugklikken. Begrijp me niet verkeerd, dit is voor mij al stappen vooruit!

Afgelopen week is er een collega vroegtijdig naar huis gegaan dus we zitten nu met z'n 4en. Dat is best nog wel wat aanpoten maar gelukkig is het deze week niet druk. Ik mis hem nu wel al en we hopen dat er snel vervanging voor hem komt..

Toen hij er nog wel was, waren Thom en Michael langs gekomen om te kijken hoe het er hier aan toe gaat. Verder hadden ze nog een team building opdracht voor ons: vul beide kanten van de 'like' in met positieve punten of reacties over jullie team. Eerst zijn we zelf gaan brainstormen alleen kwamen we niet geweldig ver (bescheiden en de 'like' is best groot..). Toen kwam Fanny met het geniale idee om langs onze concollegas en gasten te lopen voor input, en die hebben we gekregen! Het komt er op neer dat wij er altijd zijn voor onze gasten en alles doen wat in onze macht ligt om hun vakantie zo mooi mogelijk te maken! Altijd fijn om te horen :).

Ciao tutti!