Hallo Nederland

7 juli 2014 - Wieringerwerf, Nederland

Alle werkkleding wassen.. spullen inpakken.. ouders begroeten.. spullen inladen en terug naar Nederland.

Nou daar zit je dan, terug in Nederland. Onder het mom van: laten we álles proberen dacht mijn lichaam; kom Juanita, even laten zien dat je óók in Italië ziek kan worden.. dus ik ben weer thuis..

Ik voelde me al een tijdje niet echt top maar afgelopen donderdag heb ik dan de knoop doorgehakt, ik ga thuis uitzieken. In Italië was ik continu bezig met werken en gunde ik mezelf geen rust om eroverheen te komen.

Wat een schatten zijn mijn ouders toch, 'even' naar Italië gereden om hun dochter op te halen zodat ze niet als een malle met alle gekochte spullen in het vliegtuig hoefde te stappen (en ja, ik heb heel veel spullen).

Als ik terugkijk op mijn 3 maanden in Italië kan ik zeggen dat ik enorm gelukkig ben met deze herinneringen die zijn gevormd. Bella Italia is een camping waar elke dag wat gebeurt en niemand zich hoeft te vervelen. Ik had de tent met niemand beter kunnen delen dan met Fanny. Wat een geweldige tijd hebben wij meegemaakt. De tent was altijd een georganiseerde chaos met af en toe een spa inclusief indoor swimming pool (dat ga ik wat minder missen.. ;)). De tijd bij diegos met Sibe, Giulia en Danilo, de vele glazen Moscato, hamburgers, hotdogs en bruscettas. Vera en Roser met de geniale uitspraken en heerlijke maaltijden. En Roy.. ja.. Roy jou ga ik ook enorm missen. Maar gelukkig zie ik jullie allemaal snel weer!

Ciao Italia, hallo Nederland.

Next stop; Indonesia!